Mohou mít naše internetové stránky větší potenciál?

02.11.2013 10:34

Využití mají dnes internetové stránky v propagaci produktů a služeb a taky v propagaci firem a osob jako takové. Je to nejrychlejší způsob propagace. Reagujete na okamžité situace na trhu. Využíváte prodejních sezón online. Komunikace se zákazníkem s využitím emailů a sociálních sítí přináší výhody oběma stranám. Myslete na to, že nabídka podporuje poptávku.

 

Katalogy

Uveřejnění v katalozích produktů a firem prospívá pro vybudování zpětných odkazů a ve snadnějším vyhledání Vašich stránek v oborovém členění. Toto se potom odráží i ve výsledcích fultextového vyhledání.

 

Mapy

Zatřídění sídla nebo provozoven firmy do mapy vyhledávačů má význam v orientaci zákazníků. Zákazníci rádi hledají kontakt a chtějí mít přehled při nutnosti osobního setkání. 

 

Porovnávače

Porovnávače zboží nejsou určeny jen pro nejlevnější nabídky. Zákazníci si, podle zboží, vyberou správného dodavatele.

 

Slevové portály

Slevové portály dnes mají velkou popularitu. Využití je jen v některých oborech, např. cestovní ruch, stravování, ubytování. Slevové portály se rovněž používají při výprodejích, nebo vyjímečných akcích.

 

Mikrostránky

Nemusíte zůstat u jedné velké stránky. Jsou tady možnosti na konkrétní propagaci jednoho okruhu produktů nebo služeb. Může to být obsáhlejší sdělení a detailnější popsání např. nového sortimentu. Odkazy z takové stránky na váš hlavní shop a patřičnou kategorii jsou vítany a bodovány vyhledávači.