Proč máme tak velkou návštěvnost a tak málo objednávek?
Tato otázka jistě trápí mnoho rozjetých eshopů. Říkáte si, být tak tolik návštěvníků v kamenné prodejně, to by bylo... Zvýšit konverzi návštěvník - objednávka - znamená zvýšit efektivitu eshopu. Propagace by měla směřovat k danému cíli. Zviditelnit firmu - image, nebo prodávat výrobky a služby?
Prodávat
Oslovte ty návštěvníky, kteří chtějí kupovat. Ze statistik uvidíte o co je na Vašich stránkách zájem. Ve vyhledávači na klíčové slovo se nabídne zákazníkovi text v podobě, aby si chtěl na něj kliknout?
Nabídněte návštěvníkovi možnost výběru produktu na stránce. Dostatečně bohatý obsah webu. Cesta k objednávce musí být jasná a zřetelná každému. Když se zákazník zamotá a neví kde je, raději odejde.
Každý zákazník je důležitý!